pozostając w temacie

jeszcze tylko dopisek do polaroida. kiedyś grzebiąc w necie natknęłam się na taki oto fajny „drobiazg”, który bardzo mi się spodobał:

polaroid

Wielkie dzięki dla Rudego – fajne artykuły, świetna inicjatywa 🙂

Jako małe polecenie dla ciekawych tematu i w jako odpowiedź dla Kefasa polecam:

polaroidbook

(autorka: Barbara Hitchock)

Dla mnie ta książka to kolejny dowód na to, że magii małego kartonika nie da się podrobić. (książka nadal dostępna).

(zdj.anonymus, odnalezione w necie)

2 comments

  1. a ja ci nadal mówie że PSujem przerobie ci fotke na efekt polaroida:) nawet tą rameczkebiałą zrobie;p

    pochwale ci się, mam nowe szkiełko nikkor 50mm f 1.8 cholercia, teraz dopiero widze różnice pomiędzy tym a kitem:) żyletka;p żeby nie ten zoom nozny to bym go nie zdejmował:)
    aaa i zamówiłem sobie dyfuzor do d80:) za 18 zł a pieknie swiatło rozprasza:)

  2. Stałki rządzą, jasne piędziesiątki najbardziej 🙂 już nie zdejmuje. samych przyjemności fotograficznych 😀


Skomentuj

